Regulamin sklepu

1. Sposoby składania zamówień:

– Poprzez sklep internetowy
Dodaj produkty do koszyka i zatwierdź zamówienie. Nasz system automatycznie rozpocznie jego obsługę. 

– Pocztą elektroniczną (email)
Prześlij wiadomość zawierającą niezbędne dane na wskazany adres. Potwierdzimy zamówienie, odpowiadając na Twoją wiadomość.

– Telefonicznie
Nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej.


2. Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia

Do prawidłowej realizacji złożonego u nas zamówienia, niezbędne będzie podanie następujących danych:

  • zamawiane towary i ich ilość,
  • numer telefonu,
  • adres e-mail,
  • wybrany sposób dostawy,
  • wybrany sposób płatności,
  • adres dostawy,
  • dane do faktury imiennej lub na firmę.


3. Zawarcie umowy sprzedaży

W przypadku zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu, sklepu internetowego do zawarcia umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia przez nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).


4. Potwierdzenie złożenia zamówienia

Po złożeniu zamówienia wysyłamy automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia w postaci wiadomości e-mail.  Następnym krokiem jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez naszego sprzedawcę. Odbywa się to drogą mailową w godzinach pracy – między 9:00 a 15:00 w dni robocze. Jeśli nie podałeś adresu e-mail – zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.

Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu z Zamawiającym, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji, o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).


5. Zmiana zamówienia

W celu zmiany danych związanym zamówieniem prosimy o kontakt z naszym Działem Sprzedaży. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce “Kontakt”.

UWAGA! Zmian można dokonać do momentu wysłania paczki z magazynu

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza, ani nie wyłącza przysługującego klientom prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).

Anulowanie zamówienia

W celu anulowania zakupu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w godz. 8.00-15.00 z naszym Działem Sprzedaży (zakładka “Kontakt” ).

WAŻNE! Gdy przesyłka zostanie wydana z naszego magazynu kurierowi – nie ma już możliwości anulowania zamówienia i wstrzymania przesyłki.


6.Ceny

Ceny podawane przy produktach, to ceny netto i brutto tj. zawierają podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronie internetowej w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronie naszego sklepu. Zmiany nie dotyczą złożonych i potwierdzonych przez naszego pracownika zamówień w realizacji.

Czas realizacji / dostępność towaru

Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe. 

O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu.


7. Termin wysyłki

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Nasz dział sprzedaży poinformuje Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.


8. O czym należy pamiętać?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, w 80% przypadków jest to krócej niż 4 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia (pracujemy 9:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku). Brak możliwości kontaktu z klientem w sprawie jego zamówienia może wydłużyć czas realizacji.

  • Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia.
  • Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.


9. Sposoby płatności

Dla wygody klientów oferujemy różne formy płatności za nasze produkty i usługi:

Przedpłata na konto bankowe

Po złożeniu zamówienia na adres e-mail klienta wysyłana jest faktura proforma. Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest jeden z naszych firmowych rachunków bankowych. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym. Czas wpłynięcia pieniędzy na konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu.

Aby zlecenie przelewu przebiegało prawidłowo, prosimy o umieszczenie w tytule numeru zamówienia oraz numeru faktury proforma.

Citibank:

76103000190109853000377637

Przelew z terminem płatności

Warunki ustalane indywidualnie dla niektórych firm i instytucji. Zawsze wymagamy złożenia mailowego zamówienia. Po wybraniu tej płatności należy skontaktować się z naszą firmą w celu ustalenia szczegółów zapłaty.


10. Przesyłki

Koszty przesyłki

UWAGA! Powyższe ceny obowiązują przy wysyłkach o standardowych rozmiarach i wadze paczki do 30 kg. W przypadku cięższych zamówień produkty rozdzielamy na kilka paczek.  

Przy niestandardowych przesyłkach, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.


11. Czas dostawy

Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Przeważnie są to dwa dni robocze.

O maksymalnym czasie realizacji zamówienia (czyli czasie, w którym zobowiązujemy się wysłać towar) informujemy podczas składania zamówienia w naszym sklepie, przed ostatecznym potwierdzeniem zakupu.

Warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki, możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej, podczas kontaktu telefonicznego.

W momencie odbioru przesyłki zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki. Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi HYDROLAB, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić zawartości paczki. W razie stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń zawartości należy spisać protokół z kurierem. Ważne jest, aby na protokole znalazł się podpis kuriera. Niezależnie od protokołu, prosimy o zgłoszenie nam takiego przypadku, najlepiej drogą e-mail (zakładka Kontakt).


12. Gwarancja

Robiąc zakupy w sklepie Hydrolab.pl nabywają Państwo prawa z tytułu gwarancji i rękojmi, zgodnie z przepisami prawa. 

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. Długość okresu gwarancji Państwa towaru podana jest na karcie produktu w naszym sklepie i/lub w dokumentacji załączonej do produktu. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do firmy Hydrolab.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Hydrolab sp. z o.o., objętych gwarancją, możecie Państwo kontaktować się z naszą firmą. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru z naprawy gwarancyjnej niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie. Otrzymają też Państwo informację o działaniach podjętych przez serwis Hydrolab, a  towar prześlemy na wskazany przez Państwa adres. Koszt odesłania naprawionego towaru na terenie Polski ponosi Hydrolab Sp. z o.o.


13. Naprawy pogwarancyjne

Sprzęt do naprawy gwarancyjnej możesz dostarczyć za naszym pośrednictwem lub sam bezpośrednio wysyłając na adres firmy Hydrolab. Zanim to zrobisz, skontaktuj się z firmą Hydrolab, aby ustalić zasady dostarczenia produktu.


14. Rękojmia

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną w zakładce Kontakt

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres Hydrolab Sp. z o.o., ul. Wesoła 1, 83-010 Straszyn, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione. W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.


15. Zgłoszenie reklamacji

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej lub unijnej platformy internetowej ODR).


16. Wady towaru

W przypadku zastrzeżeń (np. co do działania, stanu) wobec zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub rękojmi. Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Towary posiadają gwarancję, a gwarantem jest firma Hydrolab Sp. z o.o. Nasz sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi.

 

17. Skargi na jakość obsługi

Jeżeli chcesz zgłosić uwagi do jakości pracy czy obsługi naszego sklepu, skorzystaj ze specjalnego formularza wyrażania opinii, który trafia do bezpośrednio do Kierownika Działu Sprzedaży oraz Zarządu. Każda uwaga, zła i dobra, zostanie potraktowana z należytą uwagą. Odpowiemy na każde takie zgłoszenie!

 

18. Zwroty

Kiedy i kto może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli kupujący jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. telefonicznie, przez e-mail czy sklep internetowy). Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego, weszła w posiadanie towaru (czyli od momentu odbioru towaru).

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:
– Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.
– Hydrolab Sp. z o.o. jest zobowiązany do zwrotu wszystkich otrzymanych od kupującego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego podczas zakupu sposobu dostarczenia – innych niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy i od momentu fizycznego zwrotu towaru do nas.


19. Koszty

Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru – tj. dostarczenia do firmy Hydrolab Sp. z o.o. Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

Zgłoszenie zwrotu/odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji za pomocą wiadomości e-mail z treścią oświadczenia na adres: biuro@hydrolab.pl w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.


20. Regulamin

§1 Właścicielem internetowego sklepu www.hydrolab.pl jest firma Hydrolab Sp. z o.o. z siedzibą w Straszynie, ul. Wesoła 1, zarejestrowaną w KRS pod numerem 0000972458, zwany Sprzedającym.

§2 Umowy zawierane są z wykorzystaniem sieci Internet, przebieg transakcji od momentu zawarcia umowy do momentu dostarczenia towaru, szczegółowo uregulowany jest w Zasadach Sprzedaży prezentowanych na stronie www.hydrolab.pl, stanowiących integralną część niniejszego regulaminu.

§3 W momencie potwierdzenia zamówienia przez pracownika Hydrolab Sp. z o.o. podczas kontaktu z klientem, zawarta zostaje, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, umowa sprzedaży, która wiąże obie strony.

§4 Umowa, o której mowa w paragrafie 3 zostaje zawarta w języku polskim. Treścią umowy jest potwierdzone przez pracownika Hydrolab Sp. z o.o. zamówienie oraz niniejszy Regulamin wraz z Zasadami Sprzedaży i Polityką Prywatności stanowiącymi jego część.

§5 W przypadku sporu klient ma prawo zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta, Sądu Polubownego lub sądów powszechnych.

 


Polityka prywatności

Drogi Kliencie, poniżej znajdziesz informacje, dotyczące zbierania Twoich danych osobowych podczas odwiedzania naszej witryny i na kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dowiesz się w jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane oraz znajdziesz tu wszystkie informacje wymagane prawem w tym w szczególności do czego masz prawo w świetle obowiązujących przepisów dot. danych osobowych.

 

1. Kto jest administratorem danych?

Administratorem danych osobowych, w rozumieniu przepisów regulujących ochronę danych osobowych (tj. m.in rozporządzenie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, dalej zwane RODO), jest Spółka Hydrolab Sp. z o.o. z siedzibą w Straszynie, przy ul. Wesołej 1, 80-010 Straszyn (dalej zwana Hydrolab), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000972458, o numerze NIP 6040152297, o numerze REGON 22147279400000.

 

2. Jakie dane przetwarzamy?

Przetwarzamy dane osobowe klientów i osób korzystających z naszej witryny www.hydrolab.pl, które są podawane i pozostawiane przez klientów w ramach korzystania z usług www.hydrolab.pl 

Są to, przede wszystkim, dane niezbędne do realizacji zamówień w sklepie www.hydrolab.pl w tym niezbędne do komunikacji z zamawiającym, realizacji wysyłki towaru do klienta oraz obsługi ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych. Dane te, na podstawie odrębnej zgody, możemy wykorzystać także do innych celów. W takim przypadku cele te są zawsze określone w treści zgody.

Przetwarzamy następujące dane osobowe: adres e-mail, imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres IP, a także przetwarzamy dane, które odwiedzający lub klient pozostawia w ramach poruszania się po naszej witrynie, czyli te, które są pozostawiane w tzw. plikach cookies.

 

3. Jak zabezpieczamy dane osobowe?

Sposób komunikacji Twojego prywatnego komputera z serwerem sklepu www.hydrolab.pl jest bezpieczny i niewidoczny dla osób trzecich, korzystających z Internetu. Przepływ informacji na wszystkich stronach sklepu www.hydrolab.pl odbywa się w szyfrowanym połączeniu SSL (Secure Socket Layer), gwarantowanym stosownym certyfikatem, którego ważność możesz sprawdzić w swojej przeglądarce (zazwyczaj ikonka kłódki) Dane osobowe klientów www.hydrolab.pl są przechowywane w bazie danych, w której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych adekwatne do ważności przechowywanych danych osobowych zgodnie z wytycznymi odpowiednich urzędów i zgodnie z branżowymi standardami.


4. Komu możemy przekazać dane osobowe?

Dane osobowe mogą być przekazywane zaufanym partnerom, tj. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie www.hydrolab.pl przy czym, takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z www.hydrolab.pl i wyłącznie zgodnie z wytycznymi www.hydrolab.pl i jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji usług zleconych przez www.hydrolab.pl. Te podmioty to dostawcy usług i systemów informatycznych (np. Google, Facebook), operatorzy pocztowi i firmy kurierskie (np. Poczta Polska, DPD Polska, UPS, Inpost Paczkomaty), firmy partnerskie współpracujące z nami w zakresie bezpośredniego doręczenia towaru od dostawcy do klienta, operatorzy płatności, dostawcy usług doradczych, prawnych, księgowych lub audytowych. Dane również mogą być przekazywane, podmiotom lub instytucjom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie wystosowania przez nie żądania udostępnienia danych, na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego).


5. Pliki Cookies

Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniach Użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie) oraz uzyskującym do nich dostęp jest www.hydrolab.pl

Pliki cookies stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisów www.hydrolab.pl Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika. Najczęściej są to informacje na temat urządzenia i najczęściej są wykorzystywane, aby witryna działała zgodnie z preferencjami Użytkownika.

Ściśle niezbędne pliki cookie:

To pliki tworzone są zazwyczaj w odpowiedzi na wykonywane przez Użytkownika czynności w serwisach www.hydrolab.pl polegających na żądaniu dostępu do usług, takie jak ustawianie swoich preferencji dotyczących prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. W każdej chwili, możliwa jest zmiana ustawień przeglądarki przez Użytkownika, aby blokowała te pliki cookie lub ostrzegała przed nimi, ale może spowodować to, że niektóre elementy witryny nie będą działać, a złożenie zamówienia będzie niemożliwe.

Pliki cookie związane z działaniem:

Są to pliki cookie, które umożliwiają określenie liczby i źródeł odwiedzin w serwisach www.hydrolab.pl dzięki czemu możemy dokonywać pomiarów i doskonalić wydajność naszych witryn. Pliki te pomagają ustalić, które strony są najbardziej i najmniej popularne, a także zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie. Wszystkie informacje gromadzone przez takie pliki cookie mają charakter informacji zbiorczych, a przez to są anonimowe.

Pliki cookie do personalizacji reklam

Są to pliki, które są zamieszczane w serwisach www.hydrolab.pl przez naszych zaufanych partnerów i są wykorzystywane, aby tworzyć profil zainteresowań Użytkownika i wyświetlać mu odpowiednie reklamy na innych witrynach. Pliki te nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na jednoznacznym identyfikowaniu przeglądarki i urządzenia internetowego Użytkownika.


6. Jakie uprawnienia przysługują osobie, które dane osobowe przetwarzamy

Osoba, które dane osobowe są przetwarzane ma prawo do żądania dostępu do jej danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Osoba taka ma również – w przypadkach opisanych w RODO – do przeniesienia danych oraz wniesienia sprzeciwu.

W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie. W tym celu wystarczy skontaktować się z nami lub w przypadku wiadomości marketingowych przesyłanych drogą poczty e-mail, użyć stosownego linka umieszczonego na dole każdej wiadomości. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


7. Zmiana polityki prywatności

www.hydrolab.pl zastrzega sobie prawo aktualizacji i zmiany Polityki Prywatności. Spowodowane jest to tym, że zmianie ulegają technologie, standardy i wymagania związane z prowadzeniem działalności w Internecie. Oznacza to, że w przyszłości www.hydrolab.pl może, a czasem będzie musiało, wprowadzać modyfikacje w Polityce Prywatności. Wraz z każdą zmianą, nowa wersja Polityki Prywatności będzie się pojawiała na stronie sklepu www.hydrolab.pl i będzie obowiązywała w nowym brzmieniu od dnia jej umieszczenia jednak jedynie dla nowych klientów odwiedzających stronę, dokonujących zakupu i wyrażających na zgodę na nową treść. www.hydrolab.pl przechowuje historię zmian Polityki Prywatności w celu przetwarzania  danych zgodnie z Polityką Prywatności, na którą klient wyraził zgodę w danym momencie w historii.


8. Kontakt w sprawie przetwarzania, edycji i usuwania danych osobowych

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania, edycji, usuwania lub wykorzystywania Twoich danych osobowych przez sklep www.hydrolab.pl, prosimy o kontakt pod email: biuro@hydrolab.pl. Jeśli ta forma kontaktu Tobie nie odpowiada, możesz do nas zadzwonić +48 58 341 90 00 lub napisać oficjalne pismo i wysłać na adres Hydrolab Sp. z o.o. ul. Wesoła 1, 80-010 Straszyn